-66-

Skickade till pappa nyss att vi får käka en annan dag... känner att jag har en förjävlig dag i dag -.-
Jävlar vad allt e förrvirrande !
Fy fan !
Ge mig Lördag så man kan försvinna från alla problem en stund!

Sitter och poppar i Spotify nu.
Känner mig lite små nere i dag. men de har väll sina anledningar tyvärr...:(
Men men de ska inte stoppa mig hade jag tänkt.
I går satt jag och la in mer låtar "nya" älskar den nya med kelly.
Hittade faktist många ny släppta som har blivit favvosar^^
Bla Nelly ,Rhianna, Lady Gaga, Chris Brown mfl!

Nya medcinerna verkar hjälpa.
(Loratadin)
Hade utslag för någon dag sen på natten.
Men igår var jag ute i 10- och fick klåda men inge utslag.
Hoppas detta håller i sig bara.
Ska väll försöka gå ut på lördag, men alkohol brukar ju bromsa värkan .
Så vi får se hur de blir.

Pratade med syrran igår , och dom kommer i slutet i februari istället.
Kanske bra de då jag är sjuk fortfarande.
Så då får vi fira varandra , Elin som fyller den 22 och jag den 26.
Smörgåstårta? =JAAAA!
Känner verkligen att jag behöver Elin just nu..:(
Förr så kunde man bara "gå över" .
Nu när hon bor i Södertälje så är de inte riktgt så enkelt ..
Varje gång jag tänker på hur mycket jag saknar henne så börjar gråta..
Vill ha dig här!
Saknar dig , du är min bästa vän!
Vill inte att allt ska vara så här svårt!!
Jag vet att du har din "familj" där nere ..
Men jag vill ha dig här!
Vill bara att allt ska vara som förr..
Kunna sitta och dricka kaffe och snacka en massa skit och bara ha de bra!!
GAAAAAHHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0