JAaaaaahaaaa

Fy kan man bara säga ..
Tänker på hur mycket du sårat mig sista veckan..
Men nu är de över , jag orkar inte längre. Jag försökte hela tiden . Men men .
De är ditt fel Robert .
När ska du fatta?!
Fast nu är de för sent med de, den här gången tar jag inte tillbaka dig !
Vill inte prat mer med dig .
Förstå att du sårar folk när du lovar en massa och är så jävla iskall .
Du har inga känslor . Och om du har de så sitter dom jävligt låååååångt in!





Nä nu tänker jag dricka vin och hoppas på att jag gjorde rätt val...


Kommentarer
Postat av: Raggaranki

Det är nog inte bara hans fel ska du se!

2011-12-28 @ 13:55:50
URL: http://raggaranki.blogg.se/
Postat av: Raggaranki

SV; Nej det gör jag inte men måste det alltid vara enas fel. Man är väl två i ett förhållande och man löser inte problemen själv :)

2011-12-28 @ 20:28:42
URL: http://raggaranki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0